понеділок, 16 березня 2020 р.

32 група завдання з мови і літератури під час карантинних заходів

Електронні підручники за посиланням варто скачати для роботи (натискаємо на обкладинку для скачування)


 Скачати Скачати


Українська мова

16.03
Урок 23. Основні ознаки тексту: зв'язність, комунікативність, членованість, інформатив­ність.

Д/З 
Опрацювати параграф 10 стор. 84 - 91.
Виконати впр. 132, 133, 134, 135 (усно);
впр. 138 (письмово).
20.03
Урок 24. РМ №10-11. Контрольний докладний переказ тексту публіцис­тичного стилю із творчим завданням

Напишемо в класі

23.03
Урок 25. Зміст і будова тексту. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення. Читання текстів художнього і наукового стилів. Визначення пізнавальної цінності прочитаного.

Д/З
Опрацювати параграф 11-12 стор. 91-104.
Виконати впр. 142, 144, 145 (усно);
впр. 151, 162 (письмово).
24.03
Урок 26. РМ №12. Доповідь на науково-популярну або морально-етичну тему

Д/З
► Які морально-етичні або суспільні проблеми, на ваш погляд, турбують сучасну молодь? Сформулювати їх у вигляді тез до майбутніх доповідей.
► Вибрати 2-3 проблеми, якими зацікавлена більшість учнів ва­шої групи. Уявіть ситуацію, що вам треба виступити з допо­віддю перед одногрупниками. Підготуйтесь до виступу.
26.03
Урок 27. РМ №13. Доповідь на науково-популярну або морально-етичну теми

Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://docs.google.com/document/d/1WPq3bU2D3VPQ4nOYMynyR0aFP1PNmnRR/edit?dls=true

► Які морально-етичні або суспільні проблеми, на ваш погляд, турбують сучасну молодь? Сформулювати їх у вигляді тез до майбутніх доповідей.

► Вибрати 2-3 проблеми, якими зацікавлена більшість учнів ва­шої групи. Уявити ситуацію, що вам треба виступити з допо­віддю перед одногрупниками. Підготуватися до виступу, ско­риставшись пам'яткою, опрацьованою на уроці.

30.03
Урок 28. РМ №13. Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцис­тичному стилі
Д/З
Опрацювати урок 4 підручника стор. 182-185; опрацювати пам'ятку "Як писати статтю" на стор. 185.

Виконати впр. 296 стор. 185.
31.03
Урок 29. Основні види роботи з текстом (редагування, скорочення, доповнення тощо). Стилістичні особливості синтаксису

Д/З 
Опрацювати параграф 12 стор.97-103
Виконати впр. 152, 155, 156, 157 (усно), впр. 159 (письмово)
02.04
Урок 30. Контрольна робота 4. (Тестування). Систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики


Дата
Контрольна робота з теми 
"Систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики"
Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=480150
Код доступу 480150
Термін виконання до 10 травня 14.00.
Скріншоти робіт надіслати у Вайбер

Шановні учні, уроки української мови вичитані. Чекаю всі ваші завдання. Продовжуємо вивчати літературу. 

Українська література

19.03

Урок 43. Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача.

Громадянські мотиви лірики. Пісня «Два кольори», яка стала народною.

Д/З 
Опрацювати підручник стор. 155-159. 
Вивчити напам'ять поезію Дмитра Павличка (на вибір). 
Скласти таблицю "Художні засоби поезії "Два кольори"".
20.03

Урок 44. Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця.

ТЛ: балада (повторення)

Д/З Опрацювати підручник стор. 160-162.

Написати есе "Сонячний поет" або скласти сенкан "Іван Драч".
23.03

Урок 45. Микола Вінграновський - поет, прозаїк, кіномитець. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...» Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії. Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю».

Д/З Опрацювати підручник стор. 163-165.
Вивчити напам'ять 1 поезію (на вибір).
Ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір).
24.03

Урок 46. Ліна Костенко. Творчий шлях письменниці. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать…»,«Українське альфреско».

Д/З Опрацювати підручник стор. 155-159.

Прочитати маловідомі факти про Ліну Костенко за посиланням https://maximum.fm/biografiya-lini-kostenko-ta-cikavi-fakti-pro-neyi_n137725Вивчити напам’ять поезію Ліни Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать…».

26.03

Урок 47. Ліна Костенко Інтимна, пейзажна й філософська лірика («Хай буде легко. Дотиком пера…», «Я вранці голос горлиці люблю…», «Недумано, негадано…»).

Д/З Виконати ідейно-художній аналіз «Страшні слова, коли вони мовчать…».

Прочитати роман у віршах "Маруся Чурай"

30.03

Урок 48. Історико-фольклорна основа  історичного роману у віршах «Маруся Чурай». ТЛ: роман у віршах.

Д/З Опрацювати підручник стор. 179-182.
Виписати з роману "Маруся Чурай" афористичні висловлювання.
31.03

Урок 49. Ліна Костенко «Маруся Чурай». Робота над текстом твору.

Д/З Дати відповіді на пит. 1-8 (усно). Прочитати роман стор. 183-192. Охарактеризувати головних героїв роману, використовуючи цитати(скласти узагальнюючу таблицю)
02.04

Урок 50. Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.

Д/З 

Для всіх учнів.

1. Виконати літературний диктант у зошиті


2.  Написати  есе «Маруся Чурай – героїня чи злочинниця?» або «Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання».

3.  Визначити центральні проблеми роману у віршах «Маруся Чурай».


Індивідуальні завдання.

Підготувати міні-проекти:

ü«Митець і суспільство».

ü«Індивідуальна свобода людини та суспільство».
07.04
Урок 51. Ліна Костенко «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

Д/З
Підготувати характеристику головних героїв роману за планом (план дивитися нижче).
Виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=650530

Код доступу 650530
Скріншоти робіт надіслати у Вайбер
Урок 52. Василь Стус .Поет як символ незламного духу ,збереження людської гідності. Загальний онояд творчості . Узагальнені образи крізт призму індивідуальної долі . "Господи ,гніву пречистого... "
Д/З Опрацювати ст підручника 195-201. Переглянути фільм про В. Стуса за посиланням https://youtu.be/IEHA67gKl-shttps://youtu.be/IEHA67gKl-s
Характеризувати основні віхи життя Василя Стуса .Написати біографічне есе про Василя Стуса. *.

09.04

Урок 53. Василь Стус. Атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи. «О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я…».

Д/З

Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір).

Аналізувати поезії «О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я…».

Індивідуальні завдання

Виконати творчу роботу:

а) "Інтерв'ю з письменником"

б) "Виступ у суді".
09.04

Урок 54. Контрольна робота № 5. Українська література другої половини ХХ – початку ХІХ ст. Поети – шістдесятники.


Д/З

Виконати контрольну роботу за посиланням 


на окремих аркушах паперу, завдання переписуємо, обираємо одни варінт.

14.04
Урок 55. Розвиток української прози. Її новаторські особливості. Олесь Гончар. Загальна характеристика творчого доробку О. Гончара -романтика. «За мить щастя». Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення. Філософія миті щастя людини.
Д/З
Д/З
Переглянути ролики за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=x5FxsBYNNhg
https://www.youtube.com/watch?v=3QV9hCiJPRw
https://www.youtube.com/watch?v=SdYmezwSaVA
Прочитати за посиланням https://zno.if.ua/?p=1590
Виконати тест за твором https://naurok.com.ua/test/start/3509 Відповіді на 0664796667

14.04
Урок 56. Олесь Гончар.Новела-засторога «Залізнийострів» (з роману «Тронка»). Символіка танку юних Віталика і Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера (гуманістичні цінності під загрозою цивілізаційних процесів).
Д/З Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=vy0MKuic_rEПрочитати за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3133
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/692 Відповіді на 0664796667

16.04
Урок 57. Григір Тютюнник. Коротко про письменника.«Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовноготрикутника» в новітнійінтерпретації.
Д/З
Д/З Опрацювати цикл уроків за посиланням 
https://ru.padlet.com/29111958/Bookmarks?fbclid=IwAR2xhxwcM0LiAvbbhljVjIaazEgGw2TlCmJv4GdVWMwHkqrwY1CmmcVM08c
16.04

Урок 58. Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном»

Образ любові як втілення високої християнської цінності. Роль художньоїдеталі в розкритті характеру, ідеї.

ТЛ: художня деталь (поглиблено).

Д/З
За посиланням вище прочитати новелу (крок 3), переглянути короткометражний фільм (крок 4), дати усні відповіді на запитання (крок 9)
21.04

Урок 59. РМ № 4. Про що змусила мене задуматись новела Гр.Тютюнника «Три зозулі з поклоном» (твір-роздум).


Д/З

За посиланням вище виконати тестові завдання (крок 8), опрацювати матеріал і скласти паспорт твору (крок 7).

Валерій Шевчук

21.04
Урок 60. Валерій Шевчук.Життя і творчість митця.
Композиція роману-балади «Дім на горі» (повість-преамбула і збірка новел «Голос трави»).
ТЛ:роман-балада.
Д/З
Опрацювати біографію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u0yvc789tGw
Скласти тести "Життя і творчість Валерія Шевчука".
Прочитати роман-баладу "Дім на горі".
23.04

Урок 61. Валерій Шевчук. «Дім на горі». Барокове поєднання високого (духовного) і низького (буденного): дім на горі як фортеця нашої духовності, душі, підніжжя гори як поле боротьби добра і зла, світла і темряви.

ТЛ: бароко.
Д/З Опрацювати матеріал конспекту уроку, тезисно занотувати по пунктах. https://drive.google.com/open?id=1dgY9_gU0uUaENDBoE9TFdatxpbs9wIDW
Структура вивчення роману подана нижче.
Дати відповідь на питання бліц-опитувальника (поданий нижче).
23.04
Урок 62. Валерій Шевчук. «Дім на горі». Барокові притчеві мотиви і символи (самотність, роздвоєння людини, блудний син, дорога).
Д/З
Опрацювати презентацію до уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1or_FpX-DK6zzJg6kJ5LWUF6_k2OA4e43
Скласти конспект за презентацією уроку. 
28.04
Урок 63. Валерій Шевчук. «Дім на горі». Жіноче начало і чоловіче у творі.
Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=12OegN4kleExxmBmdkpDbQgaK5395W960 
Виконати подані завдання у конспекті уроку.
Підготувати цитатну характеристику головних героїв роману-балади.
28.04
Урок 64. Валерій Шевчук. «Дім на горі».Притчевість образів, епізодів.
ТЛ:притчевість, символічність (поглиблено).
Д/З
Написати есе на тему: "Дім на горі - це фортеця духовності, душі та прекрасного" (за романом-баладою Валерія Шевчука "Дім на горі") 
30.04

Урок 65. Контрольна робота № 6. Проза другої половини ХХ ст. Творчість Олеся Гончара, Гр. Тютюнника, В. Шевчука.


Д/З На окремих аркушах паперу записуємо дату і тему уроку. Виконати контрольну роботу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1qILbAJG_cWDBD0DaeWVDYGWVkyyn6Foc

Термін виконання до 01.04.
30.04

Урок 66. Загальна характеристика історичної прози. Павло Загребельний. Коротко про письменника. Історична основа й художній вимисел у романі «Диво».

ТЛ:історична правда і художнійвимисел (повторення).
Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1L71QmAtGw6k2R-_bISzDqv4x4MbHHOoW та презентацію до уроку https://drive.google.com/open?id=1sgCtmD-tBXV13ESrYymszHnqe0iEiaky
Занотувати конспект (за темами досліджень)
         Дослідження історії написання роману.
       Дослідження особливостей назви роману.
         Дослідження жанру твору.
         Дослідження сюжету роману.
         Дослідження проблематики роману.
         Дослідження образів роману.
Прочитати роман "Диво" (текст роману)
05.05

Урок 67. Павло Загребельний. «Диво». Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ. Образ Сивоока (проблема творчого начала в людині, свободолюбства, людської гідності). Князь Ярослав Мудрий (проблема влади й людини).


Д/З Переглянути фільм "Софія Київська"

Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1L71QmAtGw6k2R-_bISzDqv4x4MbHHOoW та презентацію до уроку https://drive.google.com/open?id=1sgCtmD-tBXV13ESrYymszHnqe0iEiaky

 Уявіть себе режисерами, яким потрібно екранізувати роман «Диво» П. Загребельного. Доберіть сучасних акторів, які б змогли найповніше розкрити неперевершені характери персонажів роману.
 Складіть діалог «Мої враження від роману П. Загребельного «Диво» та думки з приводу прочитаного».
 Створіть буктрейлер роману.
07.05
Урок 68. Наскрізні проблеми: людина перед вибором, людина у процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець.
Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yiAj8CXJv6k6bsbL-AOzKYSeRIWIsl-K
Занотувати у конспекти тезисно:
«Жанрово-композиційна структура роману «Диво» П.А.Загребельного»
«Сюжетні лінії у романі «Диво» 
Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=360921
Код доступу 360921
08.05

Урок 69. РМ № 5. Введення власних описів інтер’єру, портрета чи пейзажу в роман «Диво» Павла Загребельного.

Д/З Написати творче завдання у вигляді есе «Проблема духовності в романі П.Загребельного «Диво».

СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

12.05

Урок 70. Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, «Нова дегенерація», «Пропала грамота», «ЛуГоСад» та ін.). Творчість Г. Пагутяк, Ю. Андруховича, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та ін.

Д/З Опрацювати презентацію до уроку та теоретичний матеріал за посиланнями
Переглянути ряд відео до теми
14.05
Урок 71. Утворення АУП (Асоціаціїукраїнськихписьменників). Літератураелітна і масова. Постмодернізм як один ізхудожніхнапрямівмистецтва 1990-х років, йогориси. Сучаснічасописи та альманахи.

ТЛ: постмодернізм.


Д/З Переглянути ряд відео до теми


Скласти конспект уроку за матеріалом відео.
Скласти ментальну карту «Сучасна українська література».
Прочитати твори сучасних письменників та створити «Дерево знань» або «Літературний крос»  на один із них: І. Римарук «Обнови», Ю. Андрухович «Астролог», «Пісня мандрівного спудея», О. Забужко «Рядок з автобіографії», «Читаючи історію», О. Ірванець «До французького шансоньє», С. Жадан «Музика, очерет…», «Смерть моряка».
15.05

Урок 72. Література рідного краю №2. Письменники рідного краю.

Д/З 
Опрацювати статтю, присвячену життю і творчості Марії Кулішенко; виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір). https://drive.google.com/open?id=1O3GhFPSb0Ckq9evZhTpDPPm53zYci2OZ
Індивідуальне завдання. Підготувати презентацію "Життя і творчість поетеси Лебединщини Марії Петрівни Кулішенко"
19.05

Урок 73. Контрольна робота № 7. Проза другої половини ХХ століття. Українська історична проза. Сучасна українська література.

Д/З Виконати контрольну роботу на окремих аркушах паперу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1n-gcvGqgsoq38rNHM8H5wN5T0DIJYYvs
21.05

Урок 74. Узагальнення та систематизація вивченого.

Д/З Виконати підсумкову контрольну роботу за посиланням
Код доступу 7959943
Термін виконання 25 травня 21.00

Немає коментарів:

Дописати коментар