понеділок, 16 березня 2020 р.

31 група завдання з мови і літератури під час карантинних заходів

Електронні підручники за посиланням варто скачати для роботи (натискаємо на обкладинку для скачування)


СкачатиСкачати

Українська мова


17.03

Урок 20. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою і в діалозі. Пунктуаційний аналіз. Способи цитування.

Д/З
Опрацювати параграфи 8-9 стор.65-78 СИНЬОГО підручника, виконати впр. 102, 104, 106 (усно), впр. 105, 107, 111, 112 (письмово);
впр. 118,119 (усно), впр. 120,125 (письмо).
20.03
Урок 21. Контрольна робота №3. (Тестування) Систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики

Д/З
Виконати контрольну роботу стор. 78-81 СИНЬОГО підручника; формити контрольну на окремих листках (потім прикріпимо до зошитів)
24.03
Урок 22. РМ №9. Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на суспільну або морально-етичну теми

Д/З 
Опрацювати урок 12 синього підручника стор. 209-211; законспектувати структуру виступу на стор.210, виконати впр. 333, 334 (письмово).
31.03
Урок 23. РМ №10. Конспект тексту публіцистичного виступу.

Д/З
Опрацювати урок 13 синього підручника стор. 212-215; законспеектувати пам'ятку "Як складати конспект уроку"; виконати впр. 337 (усно), впр.338, 339 (письмово).




03.04
Урок 24. Основні ознаки тексту: зв'язність, комунікативність, членованість, інформатив­ність.

Д/З
Опрацювати параграф 10 стор. 85-91, виконати впр.133, 134135, 137 (усно), впр. 138, 140 (письмово) 
07.04




10.04
Урок 25-26. РМ №11-12. Контрольний докладний переказ тексту публіцис­тичного стилю із творчим завданням
Д/З Прослухайте аудіозапис Олександра Авраменка "Не бійтесь заглядати у словник " двічі.  Написати переказ тексту. 

Д/З Написати творче завдання до тесту. Поясніть висловлення А. Франца: "Словник-це Всесвіт, розташований в алфавітному порядку".

14.04
Урок 27. Зміст і будова тексту. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення. Читання текстів художнього і наукового стилів. Визначення пізнавальної цінності прочитаного.
Д/З
Опрацювати параграф 11-12 стор. 91-104.
Виконати впр. 142, 144, 145 (усно);
впр. 151, 162 (письмово).
17.04
Урок 28. РМ №13. Доповідь на науково-популярну або морально-етичну тему
Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://docs.google.com/document/d/1WPq3bU2D3VPQ4nOYMynyR0aFP1PNmnRR/edit?dls=true

► Які морально-етичні або суспільні проблеми, на ваш погляд, турбують сучасну молодь? Сформулювати їх у вигляді тез до майбутніх доповідей.

► Вибрати 2-3 проблеми, якими зацікавлена більшість учнів ва­шої групи. Уявити ситуацію, що вам треба виступити з допо­віддю перед одногрупниками. Підготуватися до виступу, ско­риставшись пам'яткою, опрацьованою на уроці.
21.04
Урок 29. РМ №14.. Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцис­тичному стилі
Д/З
Опрацювати урок 4 підручника стор. 182-185; опрацювати пам'ятку "Як писати статтю" на стор. 185. Виконати впр. 296 стор. 185.

24.04
Урок 30. Контрольний диктант
Д/З
На окремому аркуші записуємо дату.
Тема. Контрольний диктант
Корабель прибуває
Прослухати аудіодиктант та записати за диктором текст диктанту https://www.youtube.com/watch?v=9T5wFeItNxM&list=PL47_m_Ga4AecRwakQxh6RU75b6o8GPeU1&index=15
Термін виконання: до 27 квітня.
28.04
Урок 31. Основні види роботи з текстом (редагування, скорочення, доповнення тощо). Стилістичні особливості синтаксису
Д/З
Опрацювати параграф 12 стор. 97-103. Виконати впр. 152, 155, 156, 157 (усно), впр. 159 (письмово)

05.05
Урок 32. Контрольна робота 4. (Тестування). Систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики

Д/З
ДАТА
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ 
"СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ ІЗ СИНТАКСИСУ, ПУНКТУАЦІЇ І СТИЛІСТИКИ"
ПРОЙТИ ТЕСТ ЗА ПОСИЛАННЯМ HTTPS://NAUROK.COM.UA/TEST/JOIN?GAMECODE=480150
КОД ДОСТУПУ 480150
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ДО 10 ТРАВНЯ 14.00.

СКРІНШОТИ РОБІТ НАДІСЛАТИ У ВАЙБЕР
08.05
Урок 33. РМ №15. Ділові папери. Резюме
Д/З
Опрацювати конспект уроку та завдання в ньому. 
https://drive.google.com/open?id=1-XTCC17Au2oz8N50z7s71tu6lLh5wspb
Скласти власне резюме.
12.05
Урок 34. Підсумковий урок

Д/З
Повторити вивчений матеріал. Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=704803
Результати у вайбер або на поштову скриньку kuryloann@gmail.com
Код доступу 704803

Українська література


16.03

Урок 34. Контрольна робота № 3. Українська література другої половини ХХ – початку ХІХ ст. Поети – шістдесятники.

Д/З 
Виконати подану нижче контрольну роботу на окремих аркушах паперу.

ПРОЗА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.

Олесь Гончар

19.03
Урок 35. Розвиток української прози. Її новаторські особливості. Олесь Гончар. Загальна характеристика творчого доробку О. Гончара -романтика. «За мить щастя». Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення. Філософія миті щастя людини.

Д/З
Переглянути ролики за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=x5FxsBYNNhg
https://www.youtube.com/watch?v=3QV9hCiJPRw
https://www.youtube.com/watch?v=SdYmezwSaVA
Прочитати за посиланням https://zno.if.ua/?p=1590
Виконати тест за твором https://naurok.com.ua/test/start/3509 Відповіді на 0664796667
24.03
Урок 36. Олесь Гончар. Новела-засторога «Залізний острів» (з роману «Тронка»). Символіка танку юних Віталика і Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера (гуманістичні цінності під загрозою цивілізаційних процесів).
Д/З Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=vy0MKuic_rEПрочитати за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3133
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/692 Відповіді на 0664796667

Григір Тютюнник
31.03
Урок 37. Григір Тютюнник. Коротко про письменника.«Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації.

Д/З Опрацювати цикл уроків за посиланням 
https://ru.padlet.com/29111958/Bookmarks?fbclid=IwAR2xhxwcM0LiAvbbhljVjIaazEgGw2TlCmJv4GdVWMwHkqrwY1CmmcVM08c
03.04

Урок 38. Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном»

Образ любові як втілення високої християнської цінності. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.

ТЛ: художня деталь (поглиблено).

Д/З 
За посиланням вище прочитати новелу (крок 3), переглянути короткометражний фільм (крок 4), дати усні відповіді на запитання (крок 9)
07.04

Урок 39. РМ № 3. Про що змусила мене задуматись новела Гр.Тютюнника «Три зозулі з поклоном» (твір-роздум).

Д/З
За посиланням вище виконати тестові завдання (крок 8), опрацювати матеріал і скласти паспорт твору (крок 7).
10.04
Урок 40. Валерій Шевчук. Життя і творчість митця.
Композиція роману-балади «Дім на горі» (повість-преамбула і збірка новел «Голос трави»).
ТЛ:роман-балада.
Д/З
Опраццювати біографію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u0yvc789tGw
Скласти тести "Життя і творчість Валерія Шевчука".
Прочитати роман-баладу "Дім на горі".

14.04

Урок 41. Валерій Шевчук. «Дім на горі». Барокове поєднання високого (духовного) і низького (буденного): дім на горі як фортеця нашої духовності, душі, підніжжя гори як поле боротьби добра і зла, світла і темряви.

ТЛ: бароко.

Д/З Опрацювати матеріал конспекту уроку, тезисно занотувати по пунктах. https://drive.google.com/open?id=1dgY9_gU0uUaENDBoE9TFdatxpbs9wIDW
Структура вивчення роману подана нижче.
Дати відповідь на питання бліц-опитувальника (поданий нижче).
17.04
Урок 42. Валерій Шевчук. «Дім на горі». Барокові притчеві мотиви і символи (самотність, роздвоєння людини, блудний син, дорога).
Д/З
Опраювати презентацію до уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1or_FpX-DK6zzJg6kJ5LWUF6_k2OA4e43
Скласти конспект за презентацією уроку. 
21.04
Урок 43. Валерій Шевчук. «Дімнагорі». Жіноче начало і чоловіче у творі.
Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=12OegN4kleExxmBmdkpDbQgaK5395W960 
Виконати подані завдання у конспекті уроку.
Підготувати цитатну характеристику головних героїв роману-балади.
22.04
Урок 44. Валерій Шевчук. «Дім на горі».Притчевість образів, епізодів.
ТЛ: притчевість, символічність (поглиблено).
Д/З
Написати есе на тему: "Дім на горі - це фортеця духовності, душі та прекрасного" (за романом-баладою Валерія Шевчука "Дім на горі") 
24.04

Урок 45. Контрольна робота № 4. Проза другої половини ХХ ст. Творчість Олеся Гончара, Гр. Тютюнника, В. Шевчука.

Д/З На окремих аркушах паперу записуємо дату і тему уроку. Виконати контрольну роботу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1qILbAJG_cWDBD0DaeWVDYGWVkyyn6Foc
Термін виконання до 01.04.
28.04

Урок 46. Загальна характеристика історичної прози. Павло Загребельний. Коротко про письменника. Історична основа й художній вимисел у романі «Диво».

ТЛ: історична правда і художнійвимисел (повторення).
Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1L71QmAtGw6k2R-_bISzDqv4x4MbHHOoW та презентацію до уроку https://drive.google.com/open?id=1sgCtmD-tBXV13ESrYymszHnqe0iEiaky
Занотувати конспект (за темами досліджень)
         Дослідження історії написання роману.
       Дослідження особливостей назви роману.
         Дослідження жанру твору.
         Дослідження сюжету роману.
         Дослідження проблематики роману.
         Дослідження образів роману.
Прочитати роман "Диво" (текст роману)
29.04

Урок 47. Павло Загребельний. «Диво». Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ. Образ Сивоока (проблема творчого начала в людині, свободолюбства, людської гідності). Князь Ярослав Мудрий (проблема влади й людини).

Д/З Переглянути фільм "Софія Київська"
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1L71QmAtGw6k2R-_bISzDqv4x4MbHHOoW та презентацію до уроку https://drive.google.com/open?id=1sgCtmD-tBXV13ESrYymszHnqe0iEiaky
Уявіть себе режисерами, яким потрібно екранізувати роман «Диво» П. Загребельного. Доберіть сучасних акторів, які б змогли найповніше розкрити неперевершені характери персонажів роману.
Складіть діалог «Мої враження від роману П. Загребельного «Диво» та думки з приводу прочитаного».
Створіть буктрейлер роману.

30.04
Урок 48. Наскрізні проблеми: людина перед вибором, людина у процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець.
Д/З
Опрацювати конспект уроку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1yiAj8CXJv6k6bsbL-AOzKYSeRIWIsl-K
Занотувати у конспекти тезисно:
«Жанрово-композиційна структура роману «Диво» П.А.Загребельного»
«Сюжетні лінії у романі «Диво» 
Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=492231  
Код доступу 492231

05.05

Урок 49. РМ № 4. Введення власних описів інтер’єру, портрета чи пейзажу в роман «Диво» Павла Загребельного.


Д/З Написати творче завдання у вигляді есе «Проблема духовності в романі П.Загребельного «Диво».

СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

06.05

Урок 50. Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, «Нова дегенерація», «Пропала грамота», «ЛуГоСад» та ін.). Творчість Г. Пагутяк, Ю. Андруховича, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та ін.

Д/З Опрацювати презентацію до уроку та теоретичний матеріал за посиланнями
Переглянути ряд відео до теми
07.05
Урок 51. Утворення АУП (Асоціації українських письменників). Література елітна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи.

ТЛ: постмодернізм.

Д/З Переглянути ряд відео до теми

Скласти конспект уроку за матеріалом відео.
Скласти ментальну карту «Сучасна українська література».
Прочитати твори сучасних письменників та створити «Дерево знань» або «Літературний крос»  на один із них: І. Римарук «Обнови», Ю. Андрухович «Астролог», «Пісня мандрівного спудея», О. Забужко «Рядок з автобіографії», «Читаючи історію», О. Ірванець «До французького шансоньє», С. Жадан «Музика, очерет…», «Смерть моряка».
08.05

Урок 52. Література рідного краю № 2. Письменники рідного краю.

Д/З 
Опрацювати статтю, присвячену життю і творчості Марії Кулішенко; виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір). https://drive.google.com/open?id=1O3GhFPSb0Ckq9evZhTpDPPm53zYci2OZ
Індивідуальне завдання. Підготувати презентацію "Життя і творчість поетеси Лебединщини Марії Петрівни Кулішенко"
12.05

Урок 53. Контрольна робота № 5. Проза другої половини ХХ століття. Українська історична проза. Сучасна українська література.

Д/З Виконати контрольну роботу на окремих аркушах паперу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1n-gcvGqgsoq38rNHM8H5wN5T0DIJYYvs
13.05

Урок 54. Узагальнення та систематизація вивченого.

Д/З Виконати підсумкову контрольну роботу за посиланням
Код доступу 7959943
Термін виконання 25 травня 21.00


Структура вивчення роману Валерія Шевчука «Дім на горі». 

Проект 1. «Теорія літератури».
Проект 2. «Історія написання твору».
Проект 3. «Своєрідність архітектоніки твору».
Проект 4. «Барокові притчеві мотиви».
Проект 5. «Фольклорна основа твору».
Проект 6. «Проблематика й символіка твору».
Проект 7. «Але чому ж саме «Дім на горі»?».
Проект 8. «Образи демонологічних істот у творі».
Проект 9. «Жіноче начало й чоловіче у творі».
Проект 10. «Стильова своєрідність роману».
Проект 11. «Створення опорної схеми конспекту за темою “Життя і творчість Валерія Шевчука”».

     Бліц-опитування
1.  Чому Валерія Шевчука переслідувала правляча тоталітарна влада й він упродовж тривалого часу не міг вільно друкувати свої твори?
 2. Якими рисами імпонували Шевчукові його літературні вчи­телі І. Франко, Г. Сковорода та ін.?
3. Що ви можете сказати про його світоглядну позицію і як, на вашу думку, вона впливає на його творчість?
4.      Визначте тематику творчості В. Шевчука.
5.       Які проблеми насамперед цікавлять цього митця?
6.      У чому полягає філософічність творів В. Шевчука?
7.      Чому письменник дає творові «Дім на горі» підзаголовок «ро- ман-балада»?
8.    Якими є особливості сюжету повісті-преамбули.
9.  Схарактизуйте образи повісті-преамбули.
10. Які засоби поетики українського бароко використовує В. Шев­чук у цьому творі.
11. Знайдіть образи-символи в першій частині роману, розтлу­мачте їх.
12. Як ви розумієте міф про дім на горі?

1 коментар: