Електронні підручники за посиланням варто скачати для роботи (натискаємо на обкладинку для скачування)
Українська мова
12.03
|
Урок 30. Особливості кличного
відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
Д/З Опрацювати параграф 45 ст. 163-166. Виконати впр.411, 414, 415, 416, 417 (письмово). |
19.03
|
Урок 31. Творення й відмінювання імен
по батькові (тренування).
Д/З Опрацювати параграф 46 ст. 166-168. Виконати впр.418, 420, 422, 423, 424 (письмово). Виконати тести ст. 427-428 (усно). |
26.03
|
Урок 32. КР №2. Морфологічна норма (тест).
Д/З Виконати контрольну роботу на окремих аркушах паперу (потім прикріпимо до контрольного зошита). |
02.04
|
Урок 33. Практична
риторика
Суперечка
як вид комунікації. Різновиди суперечки.
Д/З Опрацювати параграф 47 ст.171-174. Виконати впр. 430, 431, 432 (усно), впр. 433 (письмово). |
09.04
Урок 34. Правила
ведення суперечки.
Д/З
Опрацювати параграф 48 стор. 174 впр. 434, 435 (усно), впр .439, 441 (письмово)
09.04
|
Урок 34. Правила
ведення суперечки.
Д/З
Опрацювати параграф 48 стор. 174 впр. 434, 435 (усно), впр .439, 441 (письмово)
|
16.04
|
Урок 35. Теза
й аргументи.
Опрацювати стор. 176-179 впр. 436, 437 (усно), впр. 440 (письмово пункт І, ІІ)
|
23.04
|
Урок 36. Контрольне есе
Д/З
Написати есе на тему "Глобальні зміни починаються з малого"
(есе пишемо на окремих аркушах паперу)
|
30.04
|
Урок 37. Полемічні прийоми.
Д/З Опрацювати параграф 50 стор. 181. Виконати впр. 445, 446, 447, 448, 449 (усно), впр. 450 (письмово). Переглянути відеоурок "Полемічні прийоми". Переглянути експрес-урок з української мови "Як міцніше тримати увагу співрозмовника". |
07.05
|
Урок 38. Мистецтво відповідати
на запитання.
Д/З Опрацювати параграф 50 стор. 184; виконати впр. 451 (усно); написати замітку дискусійного характеру "До чого може призвести стрімкий прогрес сучасної техніки". Розкрийте дві протилежні позиції. |
14.05
|
Підготовка виступу під час
дискусії.
Д/З Підготувати матеріал до проведення вечора-диспуту на одну з тем: "Коли людина стає дорослою?" "Чи потрібно завжди говорити правду?" "Комп'ютернизація суспільства: за чи проти". (дивитись ст. 184 підручника). |
21.05
|
КР № 3. Практична
риторика (тест).
Д/З Виконати тестову контрольну роботу на коремих аркушах паперу. Результати чекаю в вайбер 0664796667 або на поштову скриньку kuryloann@gmail.com https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=458635 Код доступу 458635 |
Українська література
12.03
|
Урок 31. Євген Плужник, його творча біографія.
Сповідальність, ліричність, філософічність лірики: «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах.!..»
Д/З Опрацювати підручник сторінки 32-37. Вивчити напам'ять одну поезію Євгена Плужника (на вибір). |
19.03
|
Урок 32. Виразне
читання поезій Є. Плужника
(напам’ять на вибір).
Д/З Вивчити напам'ять поезію, записати відео, де ви презентуєте її, скинути відеозапис на 0664796667 |
26.03
|
Урок 33. «Київські неокласики»
Творче
кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму
вірша. Різногранний творчий шлях Максима
Рильського.
Д/З Опрацювати підручник сторінки 38-41. Опрацювати презентацію "Група київських неокласиків", законспектувати матеріал. |
02.04.
|
Урок 34. Мотиви
пошуків душевної рівноваги, краси в поезії М. Рильського «Солодкий світ» (оглядово). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної
інтимної лірики.
ТЛ: філософічність, сонет.
Д/З Опрацювати підручник сторінки 42-46. Скласти сенкан "Ліричний герой Максима Рильського". Ідейно-художній аналіз поезії Максима Рильського (1 поезія на вибір). |
09.04
|
Урок 35. Виразнечитанняпоезій
М. Рильського(напам’ять на вибір).
Д/З1. Вивчити напам'ять 1 поезію на вибір. Результат виконаної роботи надіслати у Вайбер.
2. Повторити розділ "Розстріляне відродження" ("Літературний авангард", "Поетичне самовираження", "Київські неокласики") та підготуватися до контрольної роботи.
3. Індивідуальне завдання
Написати есе у форматі ЗНО. Підтвердити або спростувати думку: щастя і душевна гармонія - поняття тотожні чи різні?"
|
16.04
|
Урок 36. КР № 4.Поетична творчість
М. Семенка, П. Тичини, Є. Плужника, М. Рильського(тест).
Д/З
Записуємо дату уроку, тему контрольної роботи. Увага!!! Контрольну записуємо на окремому аркуші і проходимо онлайн одночасно. Одразу отримаєте оцінку. Завдання виконати до 17.04 22.00 год
Код доступу 210994
|
23.04
|
Урок 37. Література рідного краю №1.
Д/З Опрацювати статтю, присвячену життю і творчості Марії Кулішенко; виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір). https://drive.google.com/open?id=1O3GhFPSb0Ckq9evZhTpDPPm53zYci2OZ Індивідуальне завдання. Підготувати презентацію "Життя і творчість поетеси Лебединщини Марії Петрівни Кулішенко" |
30.04
|
Урок 38. Література рідного краю №2.
Д/З Опрацювати конспект уроку "Олександр Вертіль- поет Сумщини" за посиланням https://drive.google.com/open?id=1QxsiWdnsmVXu3uZRh4DAx9bREL-eiw3Q Виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір). |
07.05
|
Урок 39. Урок позакласного читання.
Д/З Переглянути цикл відеофрагментів про життя і творчість Юрія Клена (справжнє ім'я Освальд-Еккард Бурґгардт https://www.youtube.com/watch?v=mRDg54nf210&list=PL47_m_Ga4AecoAC2664OwyFrsLGdve06t Ознайомитись з його поезіями "Беатріче", "Енгармонійне", "Сковорода", "Терцини", "Франфурт-на-Майні" за посиланнями вище. Виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір). |
14.05
|
Урок 40. Узагальнення та систематизація вивченого.
Д/З Написати підсумкову контрольну роботу на окремому аркуші паперую
Дата
Підсумкова контрольна робота з української літератури
Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=149973
Код доступу 149973 |
Контрольна
робота з теми
«Морфологічна норма»
Завдання 1-4 мають по п'ять варіантів відповіді, серед яких
лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Спільний рід мають усі іменники рядка:
А нероба, забіяка, юрист, бідолаха;
Б незграба, суддя,тренер, сирота;
В ледащо, лівша, рева, листоноша;
Г староста, професор, зануда, базіка;
Д ябеда, замазура, вельможа, роззява.
2. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до
чоловічого роду:
А підручник, путь, розгляд, фікус;
Б розпродаж, Сибір, біль, дріб;
В грім, трудяга, особа, пенсне;
Г Київ, Львів, Тбілісі, Лондон;
Д професор, собака,
староста, плакса.
3. Позначте рядок, у якому всі
іменники належать до IV відміни:
А лікарня, ідея,
зоря, рівня;
Б яблуня, знання,
ґавеня, ім’я;
В білченя, рідня,
левеня, каченя;
Г проміння, здоров’я,
доля, земля;
Д хлоп’я, кошеня,
маля, плем’я.
4. Лише в однині вживаються всі
іменники рядка:
А вазон, прикрість,
зелень;
Б Крим, молоко,
залізо;
В Дністер, козацтво,
ім’я;
Г людство, сум,
мальва;
Д радість, золото,
вітер.
Завдання 5-6 на
встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, потрібно
дібрати відповідник, позначений буквою.
5. Установіть відповідність між
словами в рядку і їхніми граматичними характеристиками.
1 Жага, Лука, чебуречна, миля
2 Крим, молоко, залізо
3 Ваза, речовина, кислота
4 Козеня, курча, слоненя
5 Плем’я, полум’я, ім’я
|
А Лише в однині вживаються всі іменники рядка
Б До першої відміни належать усі іменники рядка
В До четвертої відміни належать усі іменники
варіанта
Г Закінчення -ою у формі орудного
відмінка однини мають усі іменники в рядку
|
6. Установіть відповідність між
граматичними характеристиками і словами в рядку.
1 Вальс, Кавказ, завод;
2 Лондон, Збруч, Мороз
3 Танець, стрілець, палець;
4 Хвастун, парашут, хокеїст;
5 Корінь, прохач, явище.
|
А Літеру е (є) треба писати
в орудному відмінку в усіх словах рядка
Б Закінчення -у (-ю) у формі
родового відмінка однини мають усі іменники в рядку
В Закінчення -ом у формі орудного
відмінка однини мають усі іменники в рядку
Г Закінчення -а (-я) у формі
родового відмінка одними мають усі іменники в рядку
|
Завдання 7-8 є
завданнями відкритої форми.
7. Поставте слова в кличному
відмінку:
Оксана Миколаївна,
пан Президент, колега Ковальчук, сестра Іринка, Юрій Петровичу.
8. Знайдіть і виправте в кожному
рядку морфологічні помилки:
А кумедне кенгуру,
картопляне пюре, красиве панно;
Б довгий тунель,
важкий путь, перспективний інженер;
В багатолюдне Сочі,
малий соня, старовинний піаніно;
Г непосидючий хлоп’я,
молода леді, лікувальне алое;
Д убога сирота,
повноводе Конго, кольорове драже.
Якісна підготовка завдань. Дякую!
ВідповістиВидалити