понеділок, 16 березня 2020 р.

22 група завдання з мови і літератури під час карантинних заходів

Електронні підручники за посиланням варто скачати для роботи (натискаємо на обкладинку для скачування)




Українська мова


12.03
Урок 30. Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.

Д/З Опрацювати параграф 45 ст. 163-166. Виконати впр.411, 414, 415, 416, 417 (письмово).
19.03
Урок 31. Творення й відмінювання імен по батькові (тренування).

Д/З Опрацювати параграф 46 ст. 166-168. Виконати впр.418, 420, 422, 423, 424 (письмово). Виконати тести ст. 427-428 (усно).
26.03
Урок 32. КР №2. Морфологічна норма (тест).

Д/З Виконати контрольну роботу на окремих аркушах паперу (потім прикріпимо до контрольного зошита).
02.04
Урок 33. Практична риторика
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки.

Д/З Опрацювати параграф 47 ст.171-174. Виконати впр. 430, 431, 432 (усно), впр. 433 (письмово).

09.04 
Урок 34. Правила ведення суперечки.
Д/З 
Опрацювати параграф 48 стор. 174 впр. 434, 435 (усно), впр .439, 441 (письмово) 
 16.04
Урок 35. Теза й аргументи.
Опрацювати  стор. 176-179 впр. 436, 437 (усно), впр. 440 (письмово пункт І, ІІ)

 23.04
Урок 36. Контрольне есе
Д/З
Написати есе на тему "Глобальні зміни починаються з малого"
(есе пишемо на окремих аркушах паперу)
30.04 
Урок 37. Полемічні прийоми.
Д/З
Опрацювати параграф 50 стор. 181. Виконати впр. 445, 446, 447, 448, 449 (усно), впр. 450 (письмово). 
Переглянути відеоурок "Полемічні прийоми".
Переглянути експрес-урок з української мови "Як міцніше тримати увагу співрозмовника".
07.05
Урок 38. Мистецтво відповідати на запитання.
Д/З
Опрацювати параграф 50 стор. 184; виконати впр. 451 (усно); написати замітку дискусійного характеру "До чого може призвести стрімкий прогрес сучасної техніки". Розкрийте дві протилежні позиції.
14.05
Підготовка виступу під час дискусії.

Д/З
Підготувати матеріал до проведення вечора-диспуту на одну з тем:
"Коли людина стає дорослою?"
"Чи потрібно завжди говорити правду?"
"Комп'ютернизація суспільства: за чи проти". (дивитись ст. 184 підручника).
21.05
КР № 3. Практична риторика (тест).

Д/З
Виконати тестову контрольну роботу на коремих аркушах паперу. Результати чекаю в вайбер 0664796667 або на поштову скриньку kuryloann@gmail.com
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=458635
Код доступу 458635

Українська література

12.03
Урок 31. Євген Плужник, його творча біографія. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики: «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах.!..»

Д/З 
Опрацювати підручник сторінки 32-37.
Вивчити напам'ять одну поезію Євгена Плужника (на вибір).
19.03
Урок 32. Виразне читання поезій Є. Плужника
(напам’ять на вибір)
Д/З
Вивчити напам'ять поезію, записати відео, де ви презентуєте її, скинути відеозапис на 0664796667
26.03
Урок 33. «Київські неокласики»
Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях Максима Рильського.

Д/З 

Опрацювати підручник сторінки 38-41.
Опрацювати презентацію "Група київських неокласиків", законспектувати матеріал.
02.04.
Урок 34. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії М. Рильського «Солодкий світ» (оглядово). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. 
ТЛ: філософічність, сонет.

Д/З 

Опрацювати підручник сторінки 42-46.
Скласти сенкан "Ліричний герой Максима Рильського".
Ідейно-художній аналіз поезії Максима Рильського (1 поезія на вибір).
 09.04
Урок 35. Виразнечитанняпоезій М. Рильського(напам’ять на вибір).
Д/З
1.  Вивчити напам'ять 1 поезію на вибір. Результат виконаної роботи надіслати у Вайбер.
2. Повторити розділ "Розстріляне відродження" ("Літературний авангард", "Поетичне самовираження", "Київські неокласики") та підготуватися  до контрольної роботи.
3. Індивідуальне завдання
Написати есе у форматі ЗНО. Підтвердити або спростувати думку: щастя і душевна гармонія - поняття тотожні чи різні?"
 16.04
Урок 36. КР № 4.Поетична творчість М. Семенка, П. Тичини, Є. Плужника, М. Рильського(тест).
Д/З
Записуємо дату уроку, тему контрольної роботи. Увага!!! Контрольну записуємо на окремому аркуші і проходимо онлайн одночасно. Одразу отримаєте оцінку. Завдання виконати до 17.04 22.00 год
Код доступу 210994
23.04
Урок 37. Література рідного краю №1.
Д/З 
Опрацювати статтю, присвячену життю і творчості Марії Кулішенко; виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір). https://drive.google.com/open?id=1O3GhFPSb0Ckq9evZhTpDPPm53zYci2OZ
Індивідуальне завдання. Підготувати презентацію "Життя і творчість поетеси Лебединщини Марії Петрівни Кулішенко"
30.04
Урок 38. Література рідного краю №2.
Д/З
Опрацювати конспект уроку "Олександр Вертіль- поет Сумщини" за посиланням https://drive.google.com/open?id=1QxsiWdnsmVXu3uZRh4DAx9bREL-eiw3Q Виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір).
07.05
Урок 39. Урок позакласного читання.
Д/З
Переглянути цикл відеофрагментів про життя і творчість Юрія Клена (справжнє ім'я Освальд-Еккард Бурґгардт https://www.youtube.com/watch?v=mRDg54nf210&list=PL47_m_Ga4AecoAC2664OwyFrsLGdve06t
Ознайомитись з його поезіями "Беатріче", "Енгармонійне", "Сковорода", "Терцини", "Франфурт-на-Майні" за посиланнями вище. Виконати ідейно-художній аналіз 1 поезії (на вибір).
14.05
Урок 40. Узагальнення та систематизація вивченого.
Д/З Написати підсумкову контрольну роботу на окремому аркуші паперую


Дата
Підсумкова контрольна робота з української літератури
Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=149973
Код доступу 149973



Контрольна робота з теми
«Морфологічна норма»

Завдання 1-4 мають по п'ять варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Спільний рід мають усі іменники рядка:
А нероба, забіяка, юрист, бідолаха;
Б незграба, суддя,тренер, сирота;
В ледащо, лівша, рева, листоноша;
Г староста, професор, зануда, базіка;
Д ябеда, замазура, вельможа, роззява.
2. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до чоловічого роду:
А підручник, путь, розгляд, фікус;
Б розпродаж, Сибір, біль, дріб;
В грім, трудяга, особа, пенсне;
Г Київ, Львів, Тбілісі, Лондон;
Д професор, собака, староста, плакса.
3. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до IV відміни:
А лікарня, ідея, зоря, рівня;
Б яблуня, знання, ґавеня, ім’я;
В білченя, рідня, левеня, каченя;
Г проміння, здоров’я, доля, земля;
Д хлоп’я, кошеня, маля, плем’я.
4. Лише в однині вживаються всі іменники рядка:
А вазон, прикрість, зелень;
Б Крим, молоко, залізо;
В Дністер, козацтво, ім’я;
Г людство, сум, мальва;
Д радість, золото, вітер.
Завдання 5-6 на встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповідник, позначений буквою.
5. Установіть відповідність між словами в рядку і їхніми граматичними характеристиками.
1 Жага, Лука, чебуречна, миля
2 Крим, молоко, залізо
3 Ваза, речовина, кислота
4 Козеня, курча, слоненя
5 Плем’я, полум’я, ім’я
А Лише в однині вживаються всі іменники рядка
Б До першої відміни належать усі іменники рядка
В До четвертої відміни належать усі іменники варіанта
Г Закінчення -ою у формі орудного відмінка однини мають усі іменники в рядку
6. Установіть відповідність між граматичними характеристиками і словами в рядку.
1 Вальс, Кавказ, завод;
2 Лондон, Збруч, Мороз
3 Танець, стрілець, палець;
4 Хвастун, парашут, хокеїст;
5 Корінь, прохач, явище.
А Літеру е (є) треба писати в орудному відмінку в усіх словах рядка
Б Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку
В Закінчення -ом у формі орудного відмінка однини мають усі іменники в рядку
Г Закінчення -а (-я) у формі родового відмінка одними мають усі іменники в рядку
Завдання 7-8 є завданнями відкритої форми.
7. Поставте слова в кличному відмінку:
Оксана Миколаївна, пан Президент, колега Ковальчук, сестра Іринка, Юрій Петровичу.
8. Знайдіть і виправте в кожному рядку морфологічні помилки:
А кумедне кенгуру, картопляне пюре, красиве панно;
Б довгий тунель, важкий путь, перспективний інженер;
В багатолюдне Сочі, малий соня, старовинний піаніно;
Г непосидючий хлоп’я, молода леді, лікувальне алое;

Д убога сирота, повноводе Конго, кольорове драже.




1 коментар: